bg bg

Tropikalny banan - sztos!

person
person person person person
Elo, jestem Kuba. Zdałem w tym roku na architekturę. Na studia będę dojeżdżał z Łodzi do Warszawy. Na razie porannym pociągiem każdego dnia. Na spokojnie szukam pokoju do wynajęcia. Nie chcę, żeby ktoś mi przeszkadzał spontanicznymi imprezami, z drugiej strony chciałbym, żeby było z kim pogadać wieczorem.

Zamierzam traktować swoje studia poważnie. W przyszłości chciałbym projektować wspaniałe budynki i biurowce, takie jak powstają w Dubaju czy Szanghaju. Dlatego studia nie będą dla mnie jednym wielkim melanżem, jak dla innych. Imprezować można w weekendy. Po trzecim roku chciałbym się zatrudnić w biurze architektonicznym, żeby jak najwcześniej rozpocząć karierę zawodową architekta.

banan_z1

Nie jestem taki nudny, jak mogłoby się wydawać ;) Jeżdżę na desce i skateboardzie, wakacje spędzam na Helu - uwielbiam windsurfing. W tym roku była trochę lipa, Bałtyk zaatakowały sinice. Zamiast na camping, pojechałem z dziewczyną na last minute do Tunezji. Wylegiwaliśmy się na plaży i ładowaliśmy baterie przed pierwszym rokiem studiów. Po powrocie do Polski zastaliśmy piękną pogodę i taki tropikalny nastrój trwa u nas do tej pory. Znalazłem nawet przekąskę, która przypomina mi o wakacyjnym wyjeździe - mleko smakowe „Tropikalny banan”. Ma fajną, poręczną butelkę, którą łatwo wrzucić do plecaka.

banan_z2

Lubię też inne smaki: wanilię, czekoladę i truskawkę, banan jednak najlepiej mi smakuje. Mleko piję zawsze schłodzone, fajnie orzeźwia. Wyjęte prosto z lodówki ma szałowy smak. Będę je zabierał ze sobą rano do pociągu na dobry dzień, od października. Tropikalny banan - sztos!